شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان به پشتوانه تیم های فنی و اجرایی خود قادر خواهد بود تا پروژه های ساختمانی شما در حوزه ساخت و ساز خشک اجر نماید. این شرکت با در دست داشتن پشتوانه فنی، آکادمیک و تجربی در عرصه پروژه های ساخت و ساز خشک قادر می باشد تا از مرحله طراحی تا اجرا در کنار شما بوده و با به کار گیری از به روز ترین ابزار فنی و مهندسی پروژه های خود را طبق برنامه زمانبندی ارایه شده توسط تیم فنی به اجرا برساند.
انتخاب ساختار مناسب جهت اجرا، تامین به موقع مصالح مورد نیاز در محل پروژه و همچنین سرعت و دقت بالای تیم های اجرایی این شرکت از بارز ترین نقاط قوت ما بوده و این شرکت را به در زمره یکی از بهترین عاملین اجرایی در شبکه عاملیت شرکت کناف ایران قرار داده است.
 
 شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان در بخش های زیر دارای تجربه های موفق بوده و  قادر به ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد:

 

 

ساختمان های  مسکونی

 

 

ساختمان های اداری

 

 

ساختمان های تجاری و صنعتی

 

 

  پروژه های بازسازی

 

 

اجرای سقف های دکوراتیو

 

 

اجرای نمای ساختمانی مدرن با پانل های سیمانی و ترمو وود

 

 


مزایای بهره مندی از خدمات اجرایی شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان به شرح زیر می باشند:
۱- انتخاب ساختار مناسب
با توجه به آنکه ساختار های ساخت و ساز خشک با آخرین متد های مهندسی بین المللی طراحی شده است، انتخاب درست ساختار در زمان اجرا در راستای پایین آوردن هزینه پروژه و بالا بردن سرعت و کیفیت اجرا نقش بسیار حیاتی را بازی می کند. در همین راستا شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان به بهره مندی از تیم فنی و مهندسی با تجربه خود در دفتر فنی این مهم را به شکل بهینه و انحصاری برای هر پروژه انجام داده و برآورد می نماید.
 
۲- بازرسی و نظارت فنی
تمامی پروژه های شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان به دو شکل مورد بازرسی و نظارت فنی قرار می گیرند:
 نظارت بخش اول که به صورت روزانه و یا هفتگی می باشد که توسط مهندسین با تجربه تیم فنی این شرکت می باشد تا در طول مسیر انجام پروژه از بروز خطاهای فردی و مشکلات سیستمی در انجام پروژه توسط تیم اجرایی جلوگیری به عمل آید.
نظارت بخش دوم که از مزایای همکاری با شبکه عاملیت کناف ایران می باشد، بهره مندی از بخش بازرسی شرکت کناف ایران می باشد و بازدید های دوره ای بازرسین فنی شرکت کناف ایران را در بر خواهد داشت. نظارت فنی بازرسان شرکت کناف ایران از بروز خطاهای فنی و مهندسی و ساختاری محتمل در پروژه پیشگیری می نماید و در پایان هر نظارت ادواری و همچنین در پایان پروژه نمره فنی بخش ساخت و ساز خشک صادر می گردد و که به اطلاع کارفرمایان محترم هم خواهد رسید.
خدمات بازرسی و نظارت فنی در راستای ایجاد اطمینان و اعتماد هرچه بیشتر کارفرمایان به بخش اجرای این شرکت ایجاد شده است و نتیجه آن رضایت بالای مشتریان این شرکت در طول فعالیت ما بوده است.
 
۳- تیم اجرایی مجرب
برخورداری از تیم اجرایی مجرب و متعهد در پروژه های ساخت و ساز خشک یکی از عوامل کلیدی انجام یک پروژه موفق می باشد. شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان با نظارت دائم بر تیم اجرایی خود و به روز نگه داشتن دانش فنی و اجرایی ایشان توسط بخش آموزش این شرکت این اطمینان را حاصل نموده است که تیم اجرایی این شرکت همواره دارای بالاترین سطح کیفی باشند.
این شرکت با سرمایه گذاری در بخش دانش فنی و اجرایی تیم خود تلاش نموده است که همواره کیفیت اجرای خود را با بالاترین سطح استاندارد های بین المللی منطبق نماید.
 


نمره ارزیابی توانایی اجرایی ساخت و ساز خشک شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان
۹۸ از ۱۰۰
 
برخی از پروژه های انجام شده توسط این شرکت را می توانید در صفحه پروژه ها مشاهده فرمایید
صفحه پروژه ها