طراحی و تعیین ساختار
دفتر فنی شرکت ابنیه راهبرد ساخت به پشتوانه کادر فنی خود قادر خواهد بود تا پشتیبانی های لازم جهت طراحی فضای داخلی مبتنی بر ساخت و ساز خشک، انتخاب ساختار مناسب، جزئیات اجرایی خاص و جزئیات نصب ساختار را ارائه نماید. این شرکت قادر به پشتیبانی کارفرمایان و پیمانکاران در کمترین زمان ممکن و موثرترین روش می باشد. اعضای کادر فنی با آشنایی کامل به ساختارهای ساخت و ساز خشک می توانند در صورت نیاز کارفرمایان اقدام به طراحی فضاهای مورد نظر با آخرین متد ساخت و ساز خشک نموده و در راستای تسهیل در امور کارفرمایان محترم اقدام به ارائه ریز متره بر اساس فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه کشور نمایند.


مشاوره و خدمات فنی
دفتر فنی شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان با در دست داشتن آخرین مدارک فنی و کیفی از شرکت کناف ایران قادر می باشد در طول مسیر انجام پروژه شما در کنار شما بوده و در طول این مسیر مشاوره های فنی لازم را به کارفرمایان ارائه نماید. تیم اجرائی این شرکت راهنمائی ها و توصیه های لازم را از مرحله طرح های اولیه تا نصب نهایی در محل پروژه ها به عمل می آورند. علاوه بر این گروه های فنی این شرکت با حضور در محل پروژه ها به رفع اشکالات و ابهامات به وجود آمده در مرحله نصب  این سیستم ها می پردازند.


همچنین لازم به ذکر می داند با توجه به آنکه این شرکت عاملیت رسمی فروش و اجرای شرکت کناف ایران می باشد، تمامی پروژه هایی که توسط این مجموعه انجام می پذیرد و یا مشاوره و خدمات فنی آن بر عهده این شرکت می باشد جهت کنترل مضاعف توسط تیم فنی شرکت کناف ایران نیز بصورت ادواری مورد نظارت قرار خواهد گرفت تا کارفرمایان از هر بابت نسبت به انجام صحیح پروسه نصب اطمینان خاطر داشته باشند.
شرکت ابنیه راهبرد ساخت ایرانیان با کمال افتخار اعلام می نماید که تا بدین لحظه نمره فنی این شرکت در اجرای تمامی پروژه های ساخت و ساز خشک نود و هشت از صد می باشد.